Case Study 3 min Ilość porzuconych koszyków zredukowana o 58% w 2 msc.

Kiedy chcemy podskoczyć z radości i lecieć w górę, bez limitu? Kiedy słyszymy takie słowa!

Case Study 3 min   Ilość porzuconych koszyków zredukowana o 58% w 2 msc.
  • E-commerce
  • UX
  • Audyt

Kiedy chcemy podskoczyć z radości i lecieć w górę, bez limitu? Kiedy słyszymy takie słowa!

W ramach współpracy Loyalemon z Klocki.edu.pl przeprowadziliśmy szczegółowy audyt e-commerce, który był kluczowy dla zidentyfikowania obszarów do poprawy. Działania te zaowocowały znaczącym spadkiem ilości porzuconych koszyków – o 58% w ciągu zaledwie dwóch miesięcy.

Kluczowe zmiany dotyczyły optymalizacji karty produktu, której nowy, ulepszony wygląd przyczynił się do wzrostu konwersji o 34%. Analiza ścieżek zakupowych klientów pozwoliła zrozumieć ich potrzeby, na które wcześniej firma nie zwracała uwagi. Dzięki temu, oferta została lepiej dostosowana do oczekiwań odwiedzających sklep.

Skupiliśmy się na szybkim wprowadzaniu efektywnych zmian, co przekładało się na bezpośrednie wyniki. Regularne monitorowanie i analiza danych pozwoliły na ciągłe dostosowywanie strategii i optymalizację procesów.

Po siedmiomiesięcznej współpracy, Klocki.edu.pl odnotowały ogólny wzrost konwersji o 25%, co świadczy o trwałej poprawie efektywności sklepu internetowego. Dzięki temu, inwestycja w audyt oraz późniejsze działania optymalizacyjne szybko się zwróciły, przynosząc firmy widoczne korzyści w postaci wzrostu sprzedaży. Efekty mówią same za siebie, a my wciąż nie zwalniamy tempa! Współpraca trwa i zapowiada się jeszcze bardziej dynamiczna!

Kontakt
Chcesz realnych efektów? • Chcesz realnych efektów? • Chcesz realnych efektów? • Chcesz realnych efektów? • Chcesz realnych efektów? •
Chcesz realnych efektów? • Chcesz realnych efektów? • Chcesz realnych efektów? • Chcesz realnych efektów? • Chcesz realnych efektów? •
Chcesz realnych efektów? • Chcesz realnych efektów? • Chcesz realnych efektów? • Chcesz realnych efektów? • Chcesz realnych efektów? •
Skontaktuj się z nami i opisz nam swoje potrzeby.